Saturday, December 29, 2007

اصطباحة عكننة

اصطباحة عكننة على الصبح

شوف الكليب العجيب ده

نقلا عن

حسن الهلالى




12 comments:

m5m said...

ايه النكد ده ع الصبح يارامز؟

معلش بقى أفوق و أفضى و نبتدى نرد ع المتخلف ده.

HafSSa said...

اسمحلي افرش ميلايتي
احيه ياابو سوسو احيه
احيه شوف بنتك
حتشتغلي رقاصة؟؟
مين الدزمةاياه اللي جاي يتكلم ده؟؟
على راي المثل
اتبنيت امتى يا قصر؟؟
اتبنيت امبارح العصر
هو بيتكلم عن الفسق و الفجور اللي عندنا في مصر و عن العهر و الدعارة و نسي زنا المحارم المشهور عندهم في السعودية غيراللواط و السحاقية المنتشرين بكثرة لدرجة مابقوش اقليات خلاص
ونسي انهم اللي بيريلوا عند ررجلين هيفا وهبي و بيرموا تحت رجلها فلوس بالهبل قبل المصريين بكتير
بس الصراحة اشهدله انه في كلامه ده ضرب سرب حمام بجزمة واحدة مش عصفورين بس
يعني جاب ام المصريين و نفى جنس الفراعنة و كفر الرافضة المتشيعين
لا شاطر ياد
فاكر فلم تجيبها كده تجيبها كده هي كده
هو بقى عمل كده
يعني هو عاوز يقلنا جبتوا مصر الفاطمية تبقوا شيعة ولاد ستين كلب
قلتوامصر الفرعونية كلهم ماتوا و مفضلش غير العبيد
قلتوا مصر المصرية تبقوا انتوا قتلة الرسل و الانبياء
ابصر مش عارف مين برضك انتوا وحشين
يعني هو مشي على مبدا شرفنتح يطلع لنا جوز جنيهات من لا شئ
و اكتر شئ فقعني بالهبل و مرمرلي صباحي الجميل هو انه نقل كلام عن الصحابي الخطير عمرو ابن المتعاص
اللي اصلا لا كان صحابي و لا يستشهد بكلامه و عن نفسي اي شئ قاله ميساويش عندي تلاتة تعريفة
و قديما قيل في الاثر
لقيوا في الورد عيب قال ايه انه احمر الخدين
لعلمك الكليب ده لازم يتفرغ و يتكتب لانه الكلام مش واضح حببتين و بعدين لازم يترد عليه بشكل اوسع من ردي و ان شاء اللهبس افضاله حرجعله تاني

يَحيى المِصري said...

رامز

أهو اللي عامل الفيديو ده شخصية بطيخة قرعة من غير بذر (على أساس إنك مش هاتاكلها ولا هتلاقي بذر تزرعه عشان يطلع بطيخ كويس)
واحد بيقول كلام خالي من أي منطق و مستني حد يرد عليه
خلاص أنا أستخسر أصلا إن أي حد عنده دماغ يرد عليه

بس ينصر دينك يا حفصة

HumaN said...

1 - اللي يقبل يعيش في الزبالة مايزعلش من نبش الفراخ

2 - اللي بيته من زجاج .. ما يغيرش هدومه في الصالة !!!

3 - يا جبل ما يهزك ريح

وعجبي

Anonymous said...

يا عباس
الموضوع لا يستحق الرد
فهذا الحمار مشكلته ليست مع المصريين فقط

http://www.youtube.com/profile?user=saqer0alsaudiya

هناك الكثير من المرضى امثاله ولا اعتقد انهم يستحقون الرد على مدونات محترمة كمدونتك

تحياتي

بنت القمر said...

هو مين حسن الهلالي؟؟
بجد يعني عدو ولا حبيب؟
مش ده فريد شوقي؟
بص المجهود الرائع الزباله في الفيديو عادي وما كان في القلب اكتر
بص كمان
الاخوة العرب والشوام اكتر لعلمك واللبنانيه والفلسطينيه تحديدا ولو ان ده ها يزعلك
بيكروهوا مصر عموما وعشان متقوليش من غير تعميم ها اقولك غالبا
مصري قريبي مغترب راجع من بره بيقولي كل اخبار مصر عندنا اللبنانيه بيعايرونا بشريط عماد الكبير وصور التوربيني
زي الخلايجه ما كانوا بيعايرونا
بناديه الجندي
اما بقا كون ان احنا بنينا الهرم غصب ومالو طلع لهم لسانك الهرم هرمنا برضه
القناه حفرناها سخرة مالو القناه فناتنا
اللي متغاظ مننا يعمل زينا
مصر البديل الاسواء!! هي الاجمل في عيوني
بجد
بعد تجربه غربه مره واسأل حفصه
بس ايه ياعم رامز؟؟ بعد البوست الطحن بتاعي
تنزل بحاجه صغيره كده ياعم دا انت كنت في السما
بتانقش بنت القمر
هههههههه
بلا اي غرور
عاوزين حاجات طحن كدا
انت قول وانا اقول وراك علطول
مش تقولي حسن الهلالي
حسن مين يا عم الا صحيح هاترمي قزايز من البلكونات راس السنه؟
ههههههه
تحياتي

Bella said...

هذا هراء لايستحق عناء الرد عليه

يعني جنابه بيسشهد بابن كثير وابن العاص والقرآن مش عاجبه علشان بيمدح في مصر فبيحرف الكلام ويفسره على مزاجه

هههههههههه

والله حاجة تضحك فعلا

هذا الفيديو من فعل واحد مسكين من محرومي الحضارات

الشعوب عديمة الحضارة تحاول تشويه حضارات الغير وتهيل على شعوبهم التراب غيرة وحسد لااكثر ولا اقل

ولو كان لهم حضارة عمرها اسبوع لصدعونا بها آناء الليل واطراف النهار

مسكين نقول ايه

محتاج علاج نفسي

ماتحرقش دمك ياعم رامز خسارة فيه

روق بس واشرب الكركدية ده

عباس العبد said...

m5m
صدقنى انا اتنكدت قبليك
بس اعمل ايه
شخص غريب فعلا و عقلية اغرب
...
حفصة
افرشى يا حبيبتى افرشى
براحتك خالص
انا فرشتهاله قبلك
و لا يترد عليه و لا حاجة
مكتوب على المصرى انه يتحرق دمه
و غرقى البترول يهبشوا فى نافوخنا
....
يحيي
ده عيل بيروح هناك بالليل
بس الفكرة انى شفته 6 الصبح و بعد ما رجعت من الشغل و انا داخل انام
فبوظلى نافوخى
....
هيومان
مش فاهم رد حضرتك
...
انونيمس
هو فعلا حمار
و شكرا للأطراء
...

مصطفى اسماعيل said...

لووووووووووووووووووووول
افرشيلهم يا حفصة

والاشكال دى مالية الدنيا

بس يابنت القمر
ماتقولى كمان السودان وتبقى بكدة حطمتيلى علاقاتى الخارجية كلها

انا شايف ان الخلايجة فيهم زبالة كتيرررررررررررررررررررر

لكن لبنان وسوريا والسودان
بحبهم مووووت
فلسطين بحبها برده

يعنى نقط مظورة
:)

BaTaBeeT said...

ana mesh 7a2ol 3'er eli hafssa 2aleto...

احيه ياابو سوسو احيه

بنت القمر said...

بليز بلاش الكلام ده وحتي لو هزار لاحظ
في ناس تانيه بتقرا
بليز
عشان اقدر اكرر الزياره
اشكرك

عباس العبد said...

شوفى يا بنت القمر
انا معاكى ان العرب و الشوام و كل الناطقين بالعربية بيكرهونا
ما عدا البنات بتوع لبنان
علشان دول بيموتوا فى خالص
حتى اسألى هيفاء
:)
و طبعا هم ليهم حق يعايرونا بنادية الجندى
دى عار فعلا
بس ال-ضايقنى فعلا
انه استشهد بأيات من القرأن
المسيحى قبل المسلم بيفخر بيها
و الى خنقنى اكتر
انه حمار برخصة
و انا مبحبش انه حمار يطاول على الى راكبينه
اما حكاية السما دى
فمعاكى حق
فعلا الحوار كان متميز و ثرى
و انا منتظر حوار جديد من النوع ده
....
بيلا
ده مش من معدومى الحضارات
ده زى ما انا قلت
حمار برخصة
...
مصطفى
منورنى يا باشا
...
بطابيط
منورانى
اول زيارة و اول تعليق
و اتمنى تستمر
what is a kiss ?